1) Všeobecné podmienky
Objednávka zaslaná na našu firmu je pre kupujúceho záväzná. Predávajúci neručí za omyly v objednávke zo strany kupujúceho. Pri vyplňovaní objednávky je nutné s maximálnou starostlivosťou vyplniť typ a názov výrobku. Na výrobky z katalógu poskytujeme záruku podľa Obchodného zákonníka.
2) Dodacie podmienky
Viac ako polovica sortimentu je neustále držaná na sklade. Pokiaľ výrobok nie je na sklade, pohybuje sa dodacia lehota spravidla od 2 do 4 týždňov. Pokiaľ nie je možné z akýchkoľvek dôvodov dodaciu lehotu dodržať, je zákazník okamžite po objednaní informovaný. Po vzájomnom avíze je možné tovar odobrať na adrese našej firmy. Po vzájomnej dohode dodáme tovar na Vami určené miesto (cena dopravy nie je zakalkulovaná v cene výrobku) . V prípade zaslania tovaru na dobierku platí zákazník uvedenú cenu prepravcovi.
3) Ceny
Ceny v katalógu sú uvedené bez DPH a dopravy. Ceny v katalógu sa vzťahujú len na výrobok. Nevzťahujú sa na príslušenstvo či dekoráciu. V závažných prípadoch si vyhradzujeme právo na zmenu cien.
4) Platobné podmienky
Vyžadujeme platbu vopred alebo platbu v hotovosti (na dobierku). Iný spôsob platby len po vzájomnej dohode. Tovar zostáva vlastníctvom našej firmy až do úplného zaplatenia.
5) Reklamačný poriadok
je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk. Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou
osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom
zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na
záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby.
- Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od
písomného nahlásenia nezhody (závady).
V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s
reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.
Objednávka zaslaná na našu firmu je pre kupujúceho záväzná. Predávajúci neručí za omyly v objednávke zo strany kupujúceho. Pri vyplňovaní objednávky je nutné s maximálnou starostlivosťou vyplniť typ a názov výrobku. Na výrobky z katalógu poskytujeme záruku podľa Obchodného zákonníka.
2) Dodacie podmienky
Viac ako polovica sortimentu je neustále držaná na sklade. Pokiaľ výrobok nie je na sklade, pohybuje sa dodacia lehota spravidla od 2 do 4 týždňov. Pokiaľ nie je možné z akýchkoľvek dôvodov dodaciu lehotu dodržať, je zákazník okamžite po objednaní informovaný. Po vzájomnom avíze je možné tovar odobrať na adrese našej firmy. Po vzájomnej dohode dodáme tovar na Vami určené miesto (cena dopravy nie je zakalkulovaná v cene výrobku) . V prípade zaslania tovaru na dobierku platí zákazník uvedenú cenu prepravcovi.
3) Ceny
Ceny v katalógu sú uvedené bez DPH a dopravy. Ceny v katalógu sa vzťahujú len na výrobok. Nevzťahujú sa na príslušenstvo či dekoráciu. V závažných prípadoch si vyhradzujeme právo na zmenu cien.
4) Platobné podmienky
Vyžadujeme platbu vopred alebo platbu v hotovosti (na dobierku). Iný spôsob platby len po vzájomnej dohode. Tovar zostáva vlastníctvom našej firmy až do úplného zaplatenia.
5) Reklamačný poriadok
je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk. Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou
osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom
zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na
záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby.
- Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od
písomného nahlásenia nezhody (závady).
V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s
reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.