S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
0903 210 073
slovtrading@slovtrading.sk
  E-shop prevádzkuje
 

SLOVTRADING Viničné, s.r.o.
Hlavná 209/206
900 23 Viničné

IČO: 36283231
DIČ:  2022143145

IČ DPH: SK 2022143145
SLSP Pezinok 0185894564/0900
IBAN: SK12 0900 0000 0001 8589 4564

Kontakty:
Mobil: 0903 210 073

e-mail: slovtrading@slovtrading.sk
www.slovtrading.sk 

 

  Spolupracujeme
 

tovar

  Informácie emailom

Zadajte svoj e-mail a budeme Vám posielať najnovšie akciové ponuky a novinky.

Akčná ponuka

naša cena                       
naša cena                       
naša cena                       

» Reklamácie
Reklamácie
Reklamačný poriadok je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk.

Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby. - Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od písomného nahlásenia nezhody (závady). V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.
OTVjMG